Skip links

In verband met vakantie is ons kantoor gesloten van 20-07-2024 t/m 18-08-2024. De eerste verhuizingen vinden plaats op 12-08-2024.

In verband met vakantie is ons kantoor gesloten van 20-07-2024 t/m 18-08-2024. De eerste verhuizingen vinden plaats op 12-08-2024.

Bedrijfsverhuizingen

Bent u op zoek naar een efficiënt verhuisbedrijf met verzekerd transport? EA Logistics & Moving staat voor u klaar. Wanneer uw bedrijf of instelling naar een nieuw pand verhuist of een interne verhuizing ondergaat is het zaak om alles zo soepel mogelijk te laten verlopen. Onze verhuizers nemen uw zorgen volledig uit handen.

Bij een bedrijfsverhuizing staat er veel op het spel. Het is zaak dat u en uw personeel zo min mogelijk hinder ervaart tijdens de dagelijkse werkzaamheden en zo snel mogelijk weer volledig aan de slag kan. EA Logistics & Moving heeft meer dan acht jaar ervaring en helpt u en uw bedrijf met alle plezier naar de nieuwe locatie. Neem direct contact op en vraag een offerte aan.

Meer dan 10 jaar ervaring

Veilig en verzekerd

Verhuizen vanaf € 249,95

Wat kost een bedrijfs verhuizing?

EA Moving & Logistics verzorgt al bedrijfsverhuizingen vanaf €285,-. Onze vakmensen zijn dag in dag uit bezig met verhuizen en besparen uw bedrijf niet alleen een hoop tijd maar ook een hoop geld. Door onze efficiënte werkwijze zijn wij sneller klaar waardoor u en uw collega’s zo min mogelijk hinder ondervinden. Daarnaast garanderen wij veilig en verzekerd transport. Mocht er onverhoopt iets kapotgaan dan bent u vergoedt tegen de schade. Bekijk hier de tarieven van onze zakelijke verhuizingen.

Onze werkwijze.

Om de bedrijfsverhuizing zo efficiënt mogelijk te laten verlopen heeft EA Logistics & Moving een aantal stappen opgezet.

Stap 1. Contact

Om u een zo goed mogelijke kostenindicatie te kunnen geven hebben we aanvullende informatie van u nodig. We komen graag bij u langs om te kijken waar we mee te maken hebben en hoe we u zo efficiënt mogelijk kunnen verhuizen. Doet u dit liever telefonisch? Ook dat is mogelijk. We plannen dan een afspraak met u in waarin we telefonisch onze inventarisatielijst doorlopen.

Stap 2. Inventarisatie

Om u een zo goed mogelijke kostenindicatie te kunnen geven hebben we aanvullende informatie van u nodig. We komen graag bij u langs om te kijken waar we mee te maken hebben en hoe we u zo efficiënt mogelijk kunnen verhuizen. Doet u dit liever telefonisch? Ook dat is mogelijk. We plannen dan een afspraak met u in waarin we telefonisch onze inventarisatielijst doorlopen.

Stap 3. Uw Offerte

Wanneer we uw informatie binnenkrijgen gaan we direct voor u aan de slag. Aan de hand van uw wensen en de informatie die we hebben opgedaan tijdens de bezichtiging of telefonische afspraak, stellen we binnen 24 uur een duidelijke offerte op. Indien er nog informatie ontbreekt nemen wij contact met u op.

Stap 4. De verhuisdag

Voordat de verhuisdag nadert maken we duidelijke afspraken. Op de dag zelf zijn we op de afgesproken tijd op uw adres aanwezig en gaan we aan de slag. Wij zorgen voor een zorgeloze verhuizing zodat u zo snel mogelijk kunt genieten op uw nieuwe adres.

Neem contact met ons op

Bent u geïnteresseerd en wilt u weten hoeveel u precies kwijt zou zijn aan onze verhuisdiensten? Vul het contactformulier in of neem direct contact met ons op. Samen plannen we een vrijblijvende afspraak in voor een bezichtiging op locatie of vullen we samen de inventarisatielijst in. Zo weten wij precies waar we aan toe zijn en welke services u van ons verwacht. Daarna krijgt u een gratis en vrijblijvende offerte van ons toegestuurd. We kijken ernaar uit om u te helpen bij uw volgende verhuizing.
Deze website maakt gebruik van cookies om uw ervaring te verbeteren.